Ważne linki
Pozostałe serwisy
Cykl szkoleń online - Rozwój kompetencji menadżerskich
Menu na urządzeniach mobilnych
Cykl szkoleń online - Rozwój kompetencji menadżerskich
ZAPRASZAMY NA CYKL SZKOLEŃ ONLINE "ROZWÓJ KOMPETENCJI MENADŻERSKICH"
1. Delegowanie. Jak rozwijać tym sposobem kompetencje zespołu? 21.11.2022, godz. 9:00-12:00
2. Motywowanie. Inspirowanie do działania 28.11.2022, godz. 9:00-12:00
3. Zarządzanie sobą w czasie. 06.12.2022, godz. 9:00-12:00
Cena:
- przy zgłoszeniu na cały cykl: 149,00 zł netto / 183,27 zł brutto - za każdy temat
- przy zgłoszeniu na pojedyncze tematy z cyklu: 179,00 zł netto / 220,17 zł brutto - za każdy temat
Formularz zgłoszeniowy:
Kontakt: tel. 58 32 33 211/113 e-mail: szkolenia@arp.gda.pl
1. Delegowanie. Jak rozwijać tym sposobem kompetencje zespołu - 21.11.2022, 9:00-12:00
Każdy menedżer zaradzające zespołem realizuje działania w dwóch aspektach: wpieram i wymagam. ASPEKT WYMAGAM to „stanie na straży” celów biznesowych, zasad i standardów. Związany jest ściśle z nastawieniem na wyniki. Sprawnie zarządzający menedżer korzysta codziennie z narzędzia, jakim jest delegowanie nie tylko, aby lepiej organizować pracę swoją i zespołu, ale także, by przydzielając kolejne odpowiedzialności/ rozwijać kompetencje członków swojego zespołu.
Podczas szkolenia online uczestnicy, dzięki uczestnictwu w symulacji biznesowej, spojrzą na aspekt komunikacji delegowania zadań. Przećwiczą także standard delegowania zadania i przygotują sobie mapę zespołu, zatem zdiagnozują kto w ich zespole jest gotowy na delegowanie.
Szkolenie online jest prowadzone metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach.
Program:
1.Organizacja pracy zespołu
- cele a zadania
- motywująca komunikacja celu
2.Delegowanie zadań
- komu delegować – model CHCE/POTRAFI
- co delegować
- jak delegować – standard
- blokery delegowania
- skutki niewłaściwego delegowania
2. Motywowanie. Inspirowanie do działania - 28.11.2022, godz. 9:00-12:00
Jak wielką rolę w efektywnym działaniu organizacji odgrywa menedżer nie trzeba chyba pisać. To on najczęściej reprezentuje firmę przed klientami i to on bezpośrednio wpływa na pracowników. Wszyscy znamy powiedzenie: „Zatrudniłem się w firmie, a odchodzę od mojego szefa”. Jak zatem kierować ludźmi, aby nie odchodzili, aby pracowali efektywnie?
Podczas tego trzygodzinnego szkolenia online przyjrzymy się nieco bliżej jednej z funkcji menedżera: motywowaniu.
Podczas szkolenia online uczestnicy, dzięki uczestnictwu w symulacji biznesowej, spojrzą na aspekt tworzenia motywującego środowiska pracy, , a także skupią się na problemie inspirowania do działania.
Szkolenie online jest prowadzone metodami aktywnymi, uczestnicy biorą udział w symulacji biznesowej, ćwiczeniach i dyskusjach.
Program:
1.Jak tworzyć motywujące środowisko pracy
- główne motywatory pracowników a działania szefa
2.Inspiruj do działania
- trzy filary budowania zaangażowania
- trzy sprawdzone techniki
3.Zarządzanie sobą w czasie - 06.12.2022, godz. 9:00-12:00
Dobry menedżer wie, jak cenny jest czas pracy. Dobry menedżer wie także, jak cenny jest work-life balance. Tymczasem pracujemy w niezwykle zmiennym środowisku biznesowym, dociera do nas jednocześnie wiele informacji i obarcza wiele zadań. Istotą staje się robienie rzeczy ważnych i najważniejszych i umiejętne zarządzanie zadaniami w czasie.
Podczas tego szkolenia online dotkniemy obszaru barier i przeszkadzaczy w skutecznym działaniu, po tej diagnozie przepracujemy kilka ważnych technik wspierających efektywne działanie.
1.Diagnoza
- bariery skutecznego planowania i organizowania.
- „Złodzieje” czasu” i metody radzenia sobie z nimi.
2.Działanie
- podstawowe zasady planowania na dzień i tydzień pracy
- techniki i narzędzia planowania i ustalania priorytetów
- Matryca Eisenhowera,
- Idea Covey’a,
- Analiza ABC.
Prowadząca:
Małgorzata Kamińska - trenerka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem usług. Posiada doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Ponadto jako Kierownik Sekcji Wsparcia Sprzedaży, a następnie Kierownik Sekcji Treningu zajmowała się obserwacją i organizacją pracy podległych pracowników oraz działała na rzecz ich rozwoju osobistego i zawodowego. Obecnie trener, coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni.